alinne.blogg.se

Från sängen

Kategori: Allmänt

Ligger i min säng. Alarmet påminde mig tidigare än tuppen om att det var träningsdags. Så det var bara att låta bli att trycka på snooze-knappen, samla sig, dra på sig träningskläderna och gå ut och springa. In my mind då alltså. För när jag tänkte tanken på att gå ut så blev det helt enkelt så att jag råkade ligga kvar här. 
 
Nu är planen att äta frukost i sängen. Problemet är dock att jag verkligen inte vill gå och hämta den utan ja vill att den bara ska dyka upp liksom. Försöker allt jag kan att med tankekraft få min roomie att vakna och få idén att hon kanske ska slänga ihop lite frulle-på-sängen till mig idag. Kanelbullens dag dessutom så varför inte bara slänga ihop ett gäng nybakta bullar på det? Knasigt ändå att just kanelbullen har fått en egen dag. Jag menar visst, det är hur gott som helst, men jag kan komma på många grejer som också borde ha en egen dag i så fall. 
Varför finns det ingen pannkaksdag til exempel (ja jag vet att våffeldagen finns men en pannkaksdag är något helt annat)?
Nä hörrni. Verkar som att man får göra sin frukost själv idag ändå. Dags att ta sig upp.
 
Frukosten som aldrig dök upp
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du får inte bättre service här hemma!

    Mamma

    2013-10-04 | 18:05:56

Kommentera inlägget här: